Min operation...

Så, fick en fråga om vad jag gjort för operationer och om jag kan berätta lite mer om dom, så självklart så kan jag göra det :)

Jag har gjort en bröstförstoring, fick dock komplikationer, så har gjort om dom 2 ggr, så totalt 3 operationer, och nu hoppas jag att jag ska slippa göra om dom igen :) Är jättenöjd med dom, och ångrar mej inte en sekund att jag gjorde dom.. Den enda nackdelen med dom är att hitta snygga BHar i min storlek :(
Jag gjorde min operation på Akademikliniken i Stockholm, och är supernöjd med dom.. Riktigt trevlig och kunnig personal :)

Har även gjort mina läppar, men då det bara är en spruta, så ser jag det inte som en operation. Då jag har lite små fobi för nålar, så har jag passat på att göra läpparna i samband med att jag varit sövd och fixat med brösten.. Vet inte om jag kommer göra om läpparna igen, då jag faktiskt har jävligt snygga naturliga läppar också, och om jag inte är sövd, så vet jag inte om jag vågar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0