Mycket att göra...

Har inte mått så bra i helgen, så har bara legat hemma hos älskling och gosat, kollat tv, ätit sushi och en massa godis.. Jag har sedan länge haft fot fobi, och jag hatar när folk tar på mina fötter, men älskling tvingade mej att låta honom massera dom, och ja, det gick ju faktiskt bra, och det var tom jävligt skönt :)

Måste också tillägga att jag inte vart rastlös i helgen heller, trots att jag inte gjorde något alls, eller, jag fick lite damp i fredags kväll, men det gick över lika snabbt som det kom :P Känns så underbart att äntligen kunna slappna av och inte ha damp :P

Nu har jag iaf kommit hem och har en hel del att göra... Ska städas, rensas upp i garderoben osv.. Måste tvätta också.. Så har en hel del att stå i under veckan..

Nee, dags att börja städa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0