Remember...

När lyckan kommer är det lätt att glömma, lätt att glömma hur allt varit, lätt att glömma bort känslan, svårt att förstå hur andra känner... Sedan jag blev tillsammans med min älskling, så har jag inte tänkt på det, jag har levt i nuet, och varit lycklig...

Men efter det du sa, så tänkte jag efter, och jag kommer ihåg... Jag vet hur du känner...

Jag vet hur det känns att gå runt med det vackra leendet, medans man bara gråter på insidan..
Jag vet hur det känns att känna sej så tom, som att man bara är ett skal...
Jag vet hur det känns att vara i ett rum fullt med människor, men ändå känna sej så ensam...
Jag vet hur det känns att inte vilja ha någon nära, för då slipper man bli sårad...
Jag vet hur det känns att gråta sej till sömns på nätterna...
Jag vet hur det känns att känna sej mer död än levande...
Jag vet hur det känns att hata sej själv...

Jag vet hur det känns, jag vet hur ont det gör, jag vet vilket helvete det är...
Jag ville bara inte bli påmind om det..

Förlåt att jag inte fanns där mer, förlåt att jag inte tog mej tiden att tänka...

Allt kommer bli bra.. En dag... Jag lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0