Sjuk :(

Mådde konstigt hela dagen igår, och på kvällen fick jag feber :( Så har bara legat i sängen och gosat med mina älsklingar, orkar inte göra så mycket annat.. Ont i kroppen och fryser :( Inte kul alls :(

Är hemma en stund nu och fixar lite saker, måste hämta lite medicin och skit, sen åker jag till älskling igen, bäddar ner mej i soffan och gosar massor och hoppas jag blir frisk snart :)

Låg hemma med älskling igår och kollade på film, först såg vi Silent Hill, så sjukt jävla dålig film, så när den var slut gick vi och hyrde en ny, 1408, den var betydligt bättre.. men blev inte särskillt rädd ändå :( Tror att det är för att jag känner mej så otroligt trygg när jag är med älskling... :P

Nee, nu ska jag fixa lite mer innan jag ska åka igen :)

Kommentarer
Postat av: Louise

krya på dig :)

2010-03-21 @ 14:45:38
URL: http://15.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0