Stan Med Cillan..

Va på stan med Cillan igår för shopping och fika :D Blev ett par nya skor för mej :D
Alltid lika kul att träffa henne och snacka massa skit... Dock så är hon en sån där pigg hälsosam jävel som tyckte vi skulle promenera från Fridhemsplan till Centralen, och hade jag inte haft klackskor så KANSKE jag hade tyckt att det var en bra idé :P

Mötte upp älskling för att åka på visning på en lägenhet, för att sedan åka hem till mej, men slutade med att jag åkte med älskling hem och jag kom hem nu :P Tack mamma för du passade hundarna <3
Låg i soffan och kollade på 2012, var faktiskt en riktigt bra film :)
Sen fick jag somna i älsklings armar, sovit skitdåligt senaste dagarna, men sov LÄÄNGE idag, och har sovit hela natten utan att vakna :)

Ojj måste fixa lite saker nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0