Sushi

Har precis kommit hem efter en kväll med min fru.. Blev Sushi och shopping, och massa skitsnack såklart :)
Var ett tag sen jag träffade henne, och är så skönt att se att hon börjar må bättre :) Hon är KÄR också, fast hon förnekar det.. Men jag vet saker ;) haha

Hållt på städat hela dagen, och ska fortsätta snart.. Så ska jag försöka hinna med att färga håret också innan det är dags att sova..

Så, för er som undrat vem min fru är, här får ni en RIKTIGT gammal bild på oss, är väl typ 2-3 år sedan, innan vi båda opererat oss :P Så är lite av hur vi såg ut som original :P haha


J till vänster, Jag till höger


Kommentarer
Postat av: Fru J

Jag är inte kär! lite intresserad men inte mer. love u

2010-03-18 @ 21:09:30
Postat av: Emil

VACKER

2010-03-19 @ 12:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0