Bruten handled...

Vi åkte till älsklings mamma igår, senare åkte vi och mötte upp E och M för att bowla.. Var riktigt kul, trots att jag var helt värdelös på det... Vi bowlar på, och på något jävla sätt så lyckas jag göra illa handleden medans vi bowlar.. Ignorerar den och kör vidare, men efter ett tag gör det för ont, så älskling och E kör mej till sös... efter många timmar och röntken, så konstaterar dom attmin handled typ är bruten, så nu har jag gips och känner mej helt efterbliven.. Tur att jag har världens bästa man som hjälper mej och tar hand om mej... Lite jobbigt med gipset eftersom jag inte kan köra bil och har massor kvar att göra inför flytten, men det löser sej :) E har fått låna min bil nu, eftersom jag ändå inte kan köra, så snart kommer hon och plockar upp oss :) tack E och Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0