Etta

Så var det Divas tur att gå på utställning idag.. Måste säga att det var jäävligt tufft att kliva upp ur sängen kl 6 imorse, när älskling låg där och såg så jävla gosig ut... Ville bara lägga mej och mysa och somna om.. Men, men.. Kom upp till slut, åkte och hämtade hundarna och åkte mot Gävle...

Diva fick 1:a med HP idag, vilket jag är jättenöjd med, då hon inte är i allt för bra form för tillfället.. Men, måste säga att domaren dömde väldigt konstigt och verkade strunta ganska bra i rasstandarden... Men, men.. Alla domare dömer inte riktigt som dom borde....

Har bara en anmäld utställning kvar, sen kommer jag nog inte ställa tjejerna så mycket, då jag bröjar tröttna på alla idioter till domare, så OM jag ställer dom, så kommer det vara i närheten av sthlm, samt för domare som jag VET är bra och kan rasen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart

2010-05-02 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0