FUCK IT

Fuck it...

Tårarna rinner, och allt är bara för mycket... Allt har gått för långt.. Det har runnit över nu... All stress och allt fixande rörande flytten, min sk familj, jag själv som person, min prestations ångest...

Är det nu jag ska lyssna på henne och bara ge upp? Känns som hon har rätt... Jag försöker verkligen... Så mycket... Mer än jag själv trodde att jag kunde försöka.. Men det kanske inte är för mej.. Det kanske inte är så mitt liv ska vara... Jag försöker att vara stark, att orka, att kämpa, att göra det rätta, att vara så bra jag kan på alla sätt... Men... När det inte är tillräckligt, vad ska jag göra då? All energi är totalt slut, all ork är borta... Vill bara lägga mej under täcket, vill bara få komma bort från allt.. Vill bara få vara i min fristad - dina armar..

Snälla... Släpp mej aldrig...
Ibland är det svårt, men hur svårt det än är just nu, så får allt du sa inatt mej att le genom tårarna...
Snälla.. Ge mej bara orken att fortsätta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0