Inte alltid lätt

Livet är inte alltid lätt, fick känna på det idag.. Kvällen börjar med en jävla migrän, tog 3 tabletter innan den ville lätta lite... Sen kom en viss person hem, så jag drog... Mitt i allt detta så insåg jag även att jag inte har någon mamma... Var en riktigt jobbig kväll.. Just nu är jag så jävla glad att jag har min man.. Han ärverklugen helt underbar.. Oavsett vad som händer, så får han mej alltid att känna mej trygg och älskad, han får mej också alltid att veta att allt kommer bli bra.. Vet inte vad jag gjort utan honom kväll... Tack bästa E också för sällskap och skitsnack :) behövde verkligen det ikväll... Nu ligger jag i soffan och kollar tv.. Kommer nog somna snart.. Väntar på att min man ska bli tillräckligt full så han vill komma hem haha.. Har mysigt sällskap, men ligger hellre sked med min man än med den här lilla filuren :P men hon är bra söt :) nää ska nog sova en stund nu.. Ögonen vill inte vara öppna längre... Godnatt, och hoppas ni alla haft en bättre kväll än jag haft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0