Inte orkat...

Har inte orkat blogga, har umgåtts med älskling och bara tagit det lugnt... Fick sova ut ordentligt imorse också... Sov typ hur länge som helst :P haha... Men det behövdes... Har en fullbokad helg, och massor att göra nu innan det är dags att flytta...

Ska bli så skönt att väl ha flyttat sen, även om det är stambyte i lägenheten, så kommer jag ha 1000 saker mindre att tänka på... Min hjärna behöver få semester.. Min handled och resten av kroppen också för den delen.. Överanstränger kroppen hela tiden när jag håller på packar och bär saker hela tiden.. Inge bra alls...
=(

Har iaf fått tillbaka min bil nu, och det går helt okej att köra trots handleden... Lite jobbigt är det ju och jag får ju ondare när jag kör, men är ändå fett skönt att kunna köra igen :)

Dagen kommer bestå av att tvätta och städa, så ingen rolig dag alls... Men man måste ju göra sånt också ibland... Nää dags att slänga in kläderna i maskinen och börja städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0