Klar med dagens sysslor...

Då var jag klar med det jag skulle göra idag.. Bilen är städad (okej, kanske inte helt, men har slängt allt skräp och damsugit iaf), och så har jag vart och köpt en damsugare... Känner mej nästan lite duktig :P haha

Har också råkat "glömma" lägga i handbromsen, så jag såg min älskade bil rulla iväg lite fint :P haha
Man kan ju inte komma ihåg allt..

Har klippt klorna på Diva också, det var en lång kamp och vi var riktigt arga på varandra där ett tag... Men.. Jag vann tillslut och hon fick fina små tassar :) Men är fan inte lätt att klippa klor med en hand, framförallt inte när man har en liten surskalle som vägrar sitta stilla... Men.. Tur att hon är söt iaf :)

Nu ska jag typ... Jag vet inte... Ska ta en cigg och fundera på vad jag ska hitta på och pyssla med nu...

Btw.. Ni som håller på lägger er i mitt förhållande, ni kan bara dra åt helvete.. Vi älskar varandra och litar på varandra.. Så ni kan bara gå och dö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0