Läppförstoring...

Fick en fråga angående läppförstoring, så tänkte ta och svara på den så gott jag kan...

"Jag funderar på att förstora läpparna, och såg i ett inlägg att du hade gjort det. Vad använde du för "fyllnad"? Gjorde det ont? Hur mycket kostade det? Kram Sofie"

Jag har förstorat mina läppar två gånger, första gången var mest för att prova på det, och andra gången var det bara för att göra det :P Jag har använt 2 olika material, Juvederm och Restylane, tycker resultatet blev typ samma med dom, så jag kan inte säga att någon var bättre än den andra... Kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad jag betalade för det, men jag tror att det var ca 3500 per behandling.. Kan dock inte svara på om det gjorde ont, för jag var sövd när jag gjorde det, då jag gjorde det i samband med mina bröstförstoringar... Efteråt så var det lite ömt och svullet, samt att jag hade lite små blåmärken, men det försvann på några dagar...

Hoppas du fick svar på dina frågor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0