Ny operation...

Efter att ha vart på den obligatoriska kollen efter operationen, så fick jag höra att jag eventuellt måste opereras om.. IGEN... SUCK.. Fick tid till min kirurg nästa vecka, så ska gå dit och se vad han säger..

Har ingen lust med en till operation, tycker tre är mer än tillräckligt.. Men, men... Hoppas på det bästa... Ärren har inte heller riktigt läkt ordentligt, så fått en ny tejp nu, då sköterskan trodde att jag utvecklat någon sorts överkänslighet mot tejpen, då jag vart tejpad mer eller mindre ett helt år nu.. Så hoppas den här nya tejpen kommer funka bättre :)

Har fixat fler flyttkartonger idag iaf, så har hållt på packat, dock så är det svårt som fan med en hand, och har nog använt min skadade hand lite mer än jag borde och har sjukt jävla ont just nu.. Så blir en liten paus från packandet :)

Vart ute och lekt lite med småtjejerna på gräsmattan också, kastat bollar, lekt kull och rulltat runt och gosat :P haha.. måste ha sett ganska kul ut kan jag tänka mej.. men dom hade roligt iaf, och nu är det två trötta små tjejer som ligger här och sover :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0