Ny vecka...

Då var det redan ny vecka.. Älskling ringde och väckte mej imorse, men tyckte han lät lite nere, så ville muntra upp honom lite, så jag skickade rosor till hans jobb :) Verkar som dom gjorde honom på lite bättre humör iaf :) Har kommit på att det går att klia under gipset om man använder ett sugrör, så jag springer runt med ett sugrör i handen hela tiden nu :P haha Håller på försöker packa lite, men är svårt med en hand.. Behöver fler flyttlådor också, men dom var slut när jag var och skulle köpa :( Så får försöka hitta några imorgon istället... Nu ska jag krypa ner i sängen och vila lite med mina små tjejer.. Är så sjukt trött, och har riktigt jävla ont..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0