Sämst..

Är verkligen sämst på att uppdatera, men orkar helt ärligt inte... Har för mycket annat att göra... Har inget internet hemma just nu heller, borde få det någon gång under veckan tror jag...

I fredags skrev jag kontraktet på lägenheten, och i lördags blev det att flytta... Så jag är numera Sambo.. :) Har blivit en massa fixande och handlande i helgen, och är väl det som kommer ta mesta tiden, att få lite ordning där hemma.. Nu är det typ saker överallt... :P

Sitter hemma hos mamma nu med två små sötnosar i knät, ska hämta lite saker, sen blir det hem och fixa lite hemma innan min älskade man kommer hem...

Nää, inte fasta vid datan nu, dags att göra det sista här så jag kan åka hemåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0