Silikonbröst Del 2

Fått fler kommentarer angående min bröstförstoring, blandannat denna...

Hej :) Såg i ett inlägg att du har H-kupa. Jag ska opa mig nu i höst och ska lägga in 600cc - tror jag kommer hamna runt 70G på det, har nada nu... Hur mycket lade du in och vad hade du från början? :) Vad har du runt bysten? :) Alltid kul att jämföra, sedan är jag också nyfiken på ungefär hur jag kommer se ut, haha. Finns det någonstans där du har någon bild på ungefär hur de ser ut i jämförelse med din kropp?

Jag la in 345cc i varje, har runda geléhallon.. Innan operationen hade jag en liten C kupa, och har lagt mina implantat BAKOM bröstmuskeln... Är ganska liten, så har bara 65 cm under bysten, så har alltså 65H som storlek, vilket inte alltid är lätt att hitta tyvärr...


Kommentarer
Postat av: Jane

Fina! :) De passar verkligen din kroppsform! Fin bild också, är den tagen i studio? :)

2010-05-06 @ 18:44:01
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0