Silikonbröst - Svar på tal

Fick en kommentar för några dagar sedan, som jag tänkte ta och svara på...

"Vad tycker din pojkvän om att du har silikonbröst egentligen? Är du inte rädd att han är tillsammans med dig bara för dina silikonbröst? Varför opererade du dig, hur mycket kostade det? Hur stora bröst har du? Blev du en bättre människa sedan operationen?"

"Vad tycker din pojkvän om att du har silikonbröst egentligen"
Då han är på jobbet just nu, så kan han inte riktigt svara på den frågan, kan se om han har lust att svara på det någon gång, men... Såvitt JAG vet så älskar han mina tuttar, och skiter fullständigt i om dom är av silikon eller inte...

Är du inte rädd att han är tillsammans med dig bara för dina silikonbröst?
Hahaha nej...

Varför opererade du dig, hur mycket kostade det?
Jag opererade mej för att JAG ville det... Dom kostade ca 60.000 kronor MED försäkring, som jag är så glad att jag tog, då jag på ett år fått göra 2 extra operationer för att korrigera och rätta till...


Hur stora bröst har du?
Haha jag tycker inte att dom varken ser så stora ut, eller känns så stora.. Men jag har H kupa...

Blev du en bättre människa sedan operationen?"
Jag opererade inte mina bröst för att bli en bättre människa, hade jag vart ute efter att bli en bättre människa hade jag typ börjat meditera eller gå i terapi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0