Sötnos...

Vart en lång dag idag, städat och fixat, sen plockade jag upp älskling på jobbet.. Därifrån åkte vi hem till hans mamma, där han spelade massa tv spel och fick döda folk :P haha, han behöver få göra sånt också ibland :P

Nu har vi iaf kommit hem till älskling, och sötnos som han är så håller han på lagar middag, och jag får sitta och blogga och leka med spotify :P haha

Blir en lugn hemmakväll, vi har hyrt film också :) Jag lär somna tidigt ikväll med tanke på att jag vart vaken läänge, plus att jag tror jag börjar bli sjuk, fryser som fan och har gjort det hela dagen :( Hoppas verkligen att jag inte börjar bli sjuk... Har varken tid eller lust för det just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0