Svar på frågorna...

Så.. Har inte haft ork att svara på era frågor, men nu kommer svaren iaf :) Så hoppas ni blir nöjda nu när ni får snoka lite extra i mitt liv ;)

Ska du och din pojkvän flytta ihop? Hur många hundar har du?
Ja, min pojkvän och jag ska flytta ihop.. Har 4 stycken hundar, men alla kommer inte bo med oss...

Vad tycker du om bloggen ****** som var på Blogawards i höstas?
Aldrig läst den, så tycker ingenting om den...

Vem är din pojkvän? Berätta lite om honom! Du svarade aldrig på om han var kändis
Ojj, vad ska jag säga om min pojkvän..? Han är världens bästa, och jag älskar honom sjukt mycket.. Nej, han är inte "kändis", anledningen till att jag håller honom lite små hemlig är för att jag respekterar hans privatliv, och han har inget med min blogg att göra...

Ska du och din "pojkvän" flytta ihop och vart ska ni flytta?
Som jag svarade tidigare, ja vi ska flytta ihop.. Vi kommer bo på södra sidan stockholm...

Ska du göra några fler operationer?
Nej, har inga planer på att göra fler operationer. Är nöjd med min kropp som den är.

Vad spelar du för klass och specc på wow, och på vilken server? Är du bra? Vad har du för gs? Vilken guild spelar du i?
Ojj här var det många frågor.. Haha... Jag spelar inte wow längre... Har flera lvl 80 chars, men spelade framförallt på min hunter (mm) och min paladin (holy) innan jag slutade. Har chars på flera olika servrar. Hatar gs, men har bra gear på huntern och palan.

Hur lång är du?
Jag är ganska kort, 162cm bara...

Så, det var de svar ni får idag... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0