Värdelöst!

Är fett emo just nu.. Har cp ont i handleden, känner mej helt efterbliven, kan knappt göra ett skit.. Vet att det kommer gå över, men jag har fan inte tid för det här :( Har iaf haft en trevlig söndag med älskling hemma hos hans mamma... Är hemma hos mej nu, och har sötnosigaste Diva sovande i mitt knä just nu... Har fan saknat henne i helgen :( Är helt värdelöst att jag inte kan köra bil, är fan läskigt hur van man kan bli med vissa saker.. Men i två veckor är det skjuts eller åka kommunalt som gäller :( Värdelöst skit... Aja, inte så mycket jag kan göra åt saken, är bara att bita ihop, och försöka klara sej med en arm sålänge... Men.. det suger så jävla hårt... Ont som fan har jag också.. och är trött som fan... Bara emo just nu haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0